تقدیم به مولای غریب



دلمان به مستحبی خوش است که جوابش واجب است: السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

تقدیم به مولای غریب

تقديم به مولای غريب

 

قلبم مالامال از غصه و درد است و بغض در گلويم نشسته و اشكهايم منتظر

اشاره اي است تا بي امان بر گونه هاي تب دارم بلغزد

دلم پر از رنج فراق و درد تنهايي و غصه غربت توست كه تا مسلمانان شيعه

واقعي نشوند و نخواهند و تا آماده نشوند اين غربت تو ادامه خواهد داشت و تو

غريب و تنها در خيمه ارزوهاي من و در زندان غيبت خواهي ماند

اين غصه مرا مي كشد

اي مولاي خيمه نشين من و اي بيابان گرد صحرا كه غريبانه و مظلومانه در بين

ما مي گردي و كسي تو را آرزو نمي كند و دلي تو را جستجو نمي كند

و اي زنداني غريب كه ملاقات كننده و ديدار كننده درد آشنايي نداري

واي غريب و تنها و اي مظلوم عالم!

لحظه هايم را به اميد طلوع خورشيد رويت روشني مي بخشم و روزهايم را به

اميد وصالت سبز نگه ميدارم و دلم را مصفاي قدمهاي نازنين تو ميكنم و قلبم را

شاهراه چشيدن معرفت الهي مي نمايم و چشمان بي رمقم همچنان منتظر بر ره

كه تو از راه بيايي

اي يوسف سفر كرده زهرا

اي مهدي(عج)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ن : yasin
ت : جمعه 4 مرداد 1392


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.